Monday 4 February 2013

Hari ini!! :D

assalamualaikumm!
hari ini!! aku rasa tension sgt..sbb lps maghrib td aku buka la balik buku bio chap inheritance!!
then aku rasa mcm otak aku blank sgt hr ni..i dunno what happen to me today,
but petang td waktu tgk tv, i keep tukar2 channel..
then bila nak tukar balik cerita yg tgk td tu kena fikir ''channel brp ek''
memory aku mcm loss!!!aku x taw la aku byk mkn semut ka apa hari ni..
but today aku rasa mcm'' knp''!!! waktu buka buku bio uh, aku rasa mcm nak nanges sgt.. dahla chapter inheritance!!my favourite chapter lak uh...hurmm...
then, dlm thing need to be achive aku adalah aku nak beli any vitamin..
so aku da beli da vitamin iaitu vitamin lingzhi!!! aku baru je start mkn tadi...
feedback pasal vitamin ni sumenye positive n gempak, so aku belilah, 
aku ada letak gambar kat bawh, bole la usha.. ka
kalo nak beli boleh roger2 aku..leave a comment to buy, aku bole belikan..
bagus vitamin uh, any oerubahan aku akn g tawu dlm blog ni, so in this blog aku akn citer keadaan aku slps mkn vitamin ni.. so do tell me if you want to buy it ok!!well, aku pun amek coffee shuang hor ni..
best la, sbb everyday korg bole digest sume toxic keluar, sbb bole dikatakan lps aku minum je coffee ni aku akan pegi ke tandas,,so mmg baguslaaa...kalu sesape ada indigestion bole cuba...no hal, just call me.. :D
actually mcm2 nak wat waktu cuti ni, thing yg badly nak buat adalah nak pegi kelas english!!!
but in the same time aku ada driving class meh!!!ooohh, lupa nak ckp..
yesterday,kalong aku da begelar tunangan orang..alhamdulillah..long time gak la x merasa rumah aku riuh rendah dgn suara bebudk n auntie n uncle2ku.... wedding, too many thing need to be done!
so what can i conclude tempah jela everything, x sush kepala..tu jelaa.. 

ni la vitamin uh!!! apa yang bagusnye ia adalah halalan toyyiba!!:)
ok bai, n asalamualaikum... do leave a comment or just smiling when u read this blog.. and a big thank you from me!! :) 

No comments:

Post a Comment